ΠΑΛΙΟΥΣ ΑΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕΣ ΤΟ ΝΟΥ ΑΝΑ ΑΝΑ ΤΟΥΣ ΕΙΧΑ...

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΘΩΡΩ ΜΟΥ ΝΕΧΙΤΩΝ' Η ΤΡΙΧΑ.

Χρ. Χριστοφορου



For Information call Fragkiskos Soilis

For Information call Fragkiskos Soilis
kasos4ever@yahoo.com




Thursday, November 27, 2008

ΕΔΩ ΤΑ ΚΑΛΑ....ΤΑ ΚΑΚΑ.....ΤΑ ΑΘΡΑ....ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ ΣΑΣ

ΤΩΝ ΜΠΑΛΟΥΞΙΔΩΝ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΔΕΝ ΓΡΑΦΟΥΝΕ ΜΕΤΟΧΙΑ ΜΑ ΦΡΑΦΟΥΝΕ ΞΥΛΟΣΟΥΠΙΕΣ ΑΠΕΤΟΝΙΕΣ ΚΙ'ΑΠΟΧΙΑ
frangiskos
11/22/2008
Gia kodiko mas exoume oloi tin lexi KASOS. m' ena to sigma grafete i dio' opos o ASSOS.
Arm
11/26/2008
Γιά το ανάκολο αφού μιλάς Φραγκίσκο μου μεγάλε μ' έβαλες στο παιχνίδι σου, τα δυνατά σου βάλε και θα σου πώ μιά μαντινά που ελπίζω να σ' αρέσει και θα σε κάνω γρήγορα να φύγεις απ' τη μέση. Πιός είν αυτός που ανάκολο το όνομά του έχει? μην κάνει μετακομιση και λίγο να προσέχει. ΄Τ'ανάκολο είναι βαθύ, κι΄εκαι που είναι τώρα, εκεί θα μένει πάντοτε θα τρώει όλη τη μπόρα. Όση κι' αν έτρωε βρωμιά στα σπλάχνα του της Κάσου, να πανε ούλοι να το δουν. Πολύ θα το θαυμάσουν. Και αν επρόδεψε πολύ η Κάσος κί' ανεβαίνει, τ' ανάκολο του ιμποριού το φρούριο θα μαίνει. Φιλικότατα... Αρμ.
Anakolo
11/26/2008
STON Arm ΕΝΑ ΙΔΙΩΜΑ ΑΣΤΩ ΚΑΙ ΤΟ Χ ΑΠΟ ΤΗ ΚΑΣΟ-ΜΙΑ ΜΑΝΤΙΝΑ ΣΑ ΘΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΔΕΚΑ ΕΓΩ ΘΑ ΣΣΑΣΩ ΒΕΒΑΙΑ ΣΥ ΜΠΕΡΔΕΥΤΗΚΕΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΠΑΛΑΡΑΓΡΕΣ-ΑΦΟΥ ΕΓΩ ΜΑΙ ΒΕΒΑΙΟΣ Ε ΠΑΣΧΕΙΣ ΑΠΟ ΣΤΡΑΓΡΕΣ Τ ΑΡΜΑΘΙΑ ΑΛΛΩ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙΣ-ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΤΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΛΛΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΤΗ ΣΤΡΕΨΕΙΣ ΒΕΒΑΙΑ ΣΕΙΣ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΕΙΣΤΕ ΜΑΝΤΙΝΑΔΟΡΟΙ-ΓΙΑΤΙ ΑΣΤΑΤ ΑΠ ΤΗ ΒΟΛΑ ΚΑΙ Τ ΑΡΒΑΝΙΤΟΧΩΡΙ ΜΠΨΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΟΜΩΣ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ,ΘΑ ΣΟΥ ΕΝΕΙ Η ΧΑΡΗ-Τ ΑΜΑΞΙ ΜΟΥ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΣΤΗ ΠΟΡΤΑ ΣΟΥ ΠΑΡΚΑΡΕΙ
fragiskos
11/26/2008
Sto polemo pou rxisate dietitis 8a gino ton proto tora ton ba8mo st' Anakolo ton dino.
fragiskos
11/26/2008
Ston Arm. Min kles kai min odirese kai poueta den pao 8a kaome panta edo xastoukia gia na fao. Ka8enas exeito dikaioma na grafei onomasies diafores mes' tin selida nartei. Opos k' esy to elabes dikaioma' pou meni mia mantina tin egrapses...kiauti' ne pe8ameni.
P...ASTORIA
11/27/2008
Gia ton franki. Mono dyo logia tha sou pw na se kalokardisw Gia tis efhes pou moustiles na se efharistisw. Ela na mpis diatitis na kamome omades Na doume pios tha vali gkol protos stis mantinades P...ASTORIA
Arm
11/27/2008
Γειά και χαρά σας φίλοι μου. Εδώ μαι ήρτα πάλι, μα απ' τον Ανάκολο τον Χ. ήδα μεγάλο χάλι. Σας παρακολουθώ συχνά. Δεν ήθελα να γράψω του Blog σας τα ύσυχα νερά εγώ να τα ταράξω. Εσένα ρε Φραγκίσκο μου δεν θέλω να πικραίνω, Ιστοσελίδες εχω γώ, και Blogs, και σε καταλαβαίνω. Το όνομά μου φανερό σε όλους σας θα γίνει άστο ακόμα στη φωτιά. Ανάβει το καμίνι. Δεν γράφω τόσο τακτικά, μα όταν εγώ γράφω, κι' η πεθαμένη μαντινά, σας σήκωσε απ' τον τάφο. Από αυτά που θα σας πω, μάλλον θε να με βρείτε, μ' αν δεν με βρείτε εύκολα να πάτε να πνιγείτε. (συνέχεια σε τρείς δόσεις,)
Arm
11/27/2008
(συνέχειαWink Δεν έχω τίποτε κρυφό. Μιά πλακα μόνο κάνω, μα τον Ανάκολο... με 'Χ' , ΑΝΑ--ΚΟΛΟ θα κάνω. Και όπως λέει ο φίλος μου, από στραάγρες πάσχω αλλά μάλλον θέλει βοήθεια εγώ να του παράσχω, να ούμε ποιός μπερδεύεται, ποιός λέει παλλαράγρες, ποιός έχει αυτοκίνητα, ποιός πάσχει από στραάγρες. Γιατί όπως βλέπω τώρα εγώ, δεν ξέρει που παρκάρει, κι' αντί Αμάξι να οδηγά, Γα΄ι'δαρο να πάρει. Μα είναι έξυπνος πολύ, και λέει ότι τού' ρτει θ' άχει καεί με το χυλό. Φυσά και το γιαούρτι. Το ιδίωμα απού αστά, όπως ο ίδιος λέει, να μη με προκαλεί πολύ. Θα κάεται να κλαίει. (συνεχίζεταιWink
Arm
11/27/2008
(συνέχειαWink Μ' εμπέρδεψε με τη Βολά, και τ΄Αρβαιντοχώρι, μα θα τον κάμω γώ να ξύνεται, να κόφτει σα βαπόρι. Η ιστορία πού' γραψε, είναι αποτυχία, κι΄απ την αρχή ως το τέλος της, της λείπουν τα στοιχεία. Όπου βρεθώ κι΄όπου σταθώ με 'ΑΡΜ' εγώ υπογράφω. Τ' αρωστημένο του μιαλό εγώ δεν αντιγράφω. Μιά λέξη την κατάλαβε, και χάρηκα λιγάκι, μα πάλι ξαναμπέρδεψε Στρογγύλι με Αυλάκι. Θα περιμένω μιά φορά. Του δίνω ευκαιρία, για να μου <<σσάσει>> μαντινά, μα... ... έχει αναπηρία. Γι' αυτό λοιπόν τον προκαλώ μιά μαντινά να ''σσάξει'' γιά να θυμάται άλλη φορά, που πάρκαρε τ' αμάξι. (συνεχίζεταιWink
Arm
11/27/2008
(συνέχειαWink Κι' εσύ Φραγκίσκο, πρόσεχε βαθμολογία που δίνεις, γιατί βλέπω να εισέρχεσαι στο κέντρο αυτής της δύνης. Μην κάνεις τον διαιτητή. Δεν είναι οι μπαλιές σου. Βγες απ' τη μέση γρήγορα, πριν φάεις τις σφαιριές σου. Να ξέρετε βρε φίλοι μου, ότι σας αγαπάω, και με τα ποιματάκια μου την ώρα μου περνάω. Να μη με ψάχνεις μακρυά είμαι εδώ μπροστά σου, σας έχω δώσει και e-mail τον Ιμποριό της Κάσου. Μα όμως σας ζωντάνεψα. Ξυπνήσατε λιγάκι. Έχεις ακόμη πρόβλημα ποιός είμαι Φραγκεσκάκι ? (Ποιος είμαι? ...στο επόμενοWink
Arm == ΑΡΜΑΘΙΩΤΗΣ==ΙΜΠΟΡΙΩΤΗΣ== Μανώλης Κ.= = Πιό καθαρά?
11/27/2008
(συνέχειαWink Οι ρίζες μου ΑΡΜΑΘΙΏΤΙΚΕΣ, η μιά καταγωγή μου, μεγάλωσα στον Ιμποριό, μα και στα δυό η ψυχή μου. Γι' αυτό το ενδιαφέρον μου γιά τον 'Ανακολίτη' που επετάχτη απότομα, και ύψωσε τη μύτη. Τώρα όλοι θα ξέρετε ποιό είναι τ' όνομά μου, μ' αυτός ακόμη άγνωστος. Έχω ένα ''Χ'' μπροστά μου. Κι' αλήθεια λέω ρε παιδιά. Έχω μάτι γαρίδα ! μα το αμάξι του ποτέ, στ' Αρμάθια εγώ δεν είδα.
Anakolo
11/27/2008
Ston Arm ΛΑΘΟΣ ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΑΝ ΤΟ MAIL ΤΙΝΟΣ ΕΙΝΑΙ-ΟΜΩΣ ΣΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΓΩ ΓΩ ΜΑΚΡΙΑ ΜΟΥ ΦΙΛΕ ΜΕΙΝΕ ΕΔΙΑΒΑΣΑ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΑ ΟΥΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ-ΚΑΙ ΣΕ ΛΥΠΟΥΜ ΑΚΟΜΕΡΕ ΓΙΑ ΟΤΙ ΣΥ ΘΑ ΠΑΘΕΙΣ ΘΑ ΚΑΜΩ ΜΙΑΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ ΣΟΥ-ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΜΩ ΜΑΘΗΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕΝΑ ΣΟΥ Τ ΑΥΤΙΑ ΣΟΥ ΤΕΝΤΩΣΕ ΚΑΛΑ,ΚΙ ΑΚΟΥΣΕ ΤΙΑ ΛΕΩ-ΣΑ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙΣ ΜΑΝΤΙΝΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ Ε ΦΤΑΙΩ ΗΓΡΑΨΕΣ ΔΕΚΑ ΤΑΙΡΙΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΡΕΙΣ ΣΑΚΑΤΕΜΕΝΕΣ-ΟΥΛΕΣ ΣΟΥ ΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΕΠΗΑΣΙ ΧΑΜΕΝΕΣ
Anakolo
11/27/2008
ΟΙ ΣΤΟΙΧΟΙ ΕΙΣ ΤΗ ΜΑΝΤΙΝΑ ΦΤΑΝΟΥ ΤΟΥΣ ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ-ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΤΟΥΣ ΠΟΣΩΣΕΣ ΩΣ ΚΑΙ ΤΡΙΑΝΤΑΠΕΝΤΕ
Anakolo
11/27/2008
ΚΙ ΑΝ ΕΙΝ ΟΙ ΕΙΚΟΣΙ ΚΑΛΕΣ ΜΑ ΜΙΑ ΑΤΑΙΡΙΑΣΤ ΕΙΝΑΙ-ΤΟ ΠΟΙΗΤΗ ΜΗ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΥΓΑ ΣΟΥ ΜΕΙΝΕ ΠΑΝΤΩΣ ΣΕ ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ,ΚΑΙ Σ ΕΧΩ ΣΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ-ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΜΑΝΤΙΝΑΕΣ ΣΟΥ ΡΕΣΑΣΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΜΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΜΕΙΣ ΘΑ ΜΕΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΦΙΛΟΙ-ΚΑΙ ΑΔΙΚΑ ΔΙΑΙΤΗΤΗ ΒΑΛΑΜΕ ΤΟ ΣΟΙΛΗ
fragiskos
11/27/2008
Ston Arm To penalty pou kerdises s' etouto ton agona ma blepo pos paratasi exei poli akoma. tora 8a perimenoume tou X tis mantinaes na min pleronoun oi fila8loi adika tous PARA(D}ES
fragiskos
11/27/2008
Sto Anakolo Orma tou bre Anakolo kai rikse ton sto lakko m'auta tou ta grafoumena sebale aokato. akoue tia sougrapse na pareis gaidouri ma parto nane 8iliko min exei kan" ag@@ri.

No comments:

Post a Comment

ΠΟΣΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΚΟΙΤΑΞΑΝ

NEA KASOS....Νικήτας Δημ. Καμπούρης,

NEA KASOS....Νικήτας Δημ. Καμπούρης,
Φρεσκα νεα του ΙΕΡΟΥ ΜΑΣ ΒΡΑΧΟΥ

ΜΑΓΑΖΙΝΟ ΤΟ ΚΑΣΙΩΤΟΚΟΥΣΕΛΙ-ΝΤΙΝΟΣ ΦΟΥΝΤΗΣ

KASOS... Επιμέλεια - Ενημέρωση Κ. Σκαμαγκούλης (skamas)