ΠΑΛΙΟΥΣ ΑΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕΣ ΤΟ ΝΟΥ ΑΝΑ ΑΝΑ ΤΟΥΣ ΕΙΧΑ...

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΘΩΡΩ ΜΟΥ ΝΕΧΙΤΩΝ' Η ΤΡΙΧΑ.

Χρ. Χριστοφορου



For Information call Fragkiskos Soilis

For Information call Fragkiskos Soilis
kasos4ever@yahoo.com




Thursday, November 27, 2008

ΕΔΩ ΤΑ ΚΑΛΑ....ΤΑ ΚΑΚΑ.....ΤΑ ΑΘΡΑ....ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ ΣΑΣ

Λίγο σ' επαραδέχτηκα κι' εσένα Ανάκολό μου, μα σού' δειξα θαρώ και γω λίγο απ' τον εαυτό μου Και μη μου λες αταίριαστες πως ειν' οι μαντινάδες δεν θέλω γω οι φίλαθλοι να χάσουν τους παράες. Όσο γιά την ποσότητα που είχαν τα στοιχάκια, ποισ είπε ότι μόνο εσύ θα γράφεις τραγουδάκια ? Μιά μαντινά αν θ' ασαζα, δέκα θα τραγουδούσες, μα είμαι όμως σίγουρος, ότι θα μουρμουρούσες. Όπως επαραδέχτηκες αρέσαν στα παιδιά σου δεν θέλω πάντα και παντού να βρίσκουμε μπροστά σου. (συνεχίζεταιWink
Arm == imporios@lycos.com
11/27/2008
συνέχειαWink Θα φύγω εθελοντικά εγώ από τη μέση, ελπίζω του Φραγκίσκου μας αυτό να του αρέσει. Είναι καλός αξάερφος, μα σαν διαιτητής μας, μονομερή βάζει βαθμό πάντα στην ποίησή μας. Δεν θέλω γω να σας στεναχωρώ, δεν είχα τέτοιο στόχο. Είναι κακό ελαττωμα. Με λύπησή μου τόχω. Εδώ θα βρίσκωμαι εγώ, και πάντα θα διαβάζω, και κάπου-κάπου τα νερά θα μπαίνω να ταράζω. Είστε καλοδεχούμενοι να ρτείτε να με είτε στου¨ armathia.blogspot. τα νερά, εκεί θε να με βρείτε. Θα περιμένω με χαρά να ρτείτε ούλοι οι φίλοι, με πρώτο και καλύτερο τον φίλο μου Σοίλη
Like this comment? [yes] [no] (Score: 0 by 0)
fragiskos
11/27/2008
min les blakeies file mou kai den euxaristieme san xano filo kardiako xtapoei' me kai xtipieme
ANAKOLO
11/27/2008
ΕΧΑΡΗΚΑ ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΜΕ ΚΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΟΥ ΛΕΩ-ΜΕ ΜΑΝΤΙΝΑΕΣ ΣΑ ΜΙΛΩ ΘΥΜΟΥΜΑΙ ΚΙ ΟΛΟ ΚΛΑΙΩ------ΜΑΝΩΛΗ ΜΑΣ ΣΕ ΧΑΙΡΕΤΩ.ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΕΡΦΗ ΣΟΥ ΕΧΟΜΕ ΣΤΕΝΗ ΕΠΑΦΗ.ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΓΙΟΙ ΜΟΥ ΜΕ Τ ΑΝΗΨΙΑ ΣΟΥ.ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΞΕΡΩ ΤΑ ΝΕΑ ΣΟΥ
Arm == imporios@lycos.com
11/27/2008
Γειά σου Χ....άκο μου ! Τα ξέρω όλα τούτα, και θά' θελα πολύ κι' εγώ να βρίσκουμε στην μπούκα. Κι' εγώ εσυγκινήθηκα ΄μ' αυτές τις μαντινάες, κι' ας φαίνουττο στο ιντερνετ πως είχαμε καυγάες. Το ήξερα από την αρχή ποιός ήτανε μπροστά μου, γι'αυτό όλο για ένα ''Χ'' μιλούσε η μαντινά μου. Αυτά όμως που σού' λεα εγώ δεν ενοούσα. Τα αίματα ζωντάνευα, στο γέλοιο σπαρταρούσα. Δεν θα χαθούμε φίλε μου, και πάντα περιμένω να παραλάβω ένα e-mail από φίλο αγαπημένο.
Like this comment? [yes] [no] (Score: 0 by 0)
Arm == imporios@lycos.com
11/27/2008
Και σένα διαιτητάρα μου, να ξέρεις σ'αγαπάω μέσα στο διαδίκτυο πάντα θα τραγουδάω. Και τις φωτογραφίες σου, συχνά τις ταξιδεύω, και με γυρίζουν σ'εποχές που πάντα τις γυρεύγω.

No comments:

Post a Comment

ΠΟΣΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΚΟΙΤΑΞΑΝ

NEA KASOS....Νικήτας Δημ. Καμπούρης,

NEA KASOS....Νικήτας Δημ. Καμπούρης,
Φρεσκα νεα του ΙΕΡΟΥ ΜΑΣ ΒΡΑΧΟΥ

ΜΑΓΑΖΙΝΟ ΤΟ ΚΑΣΙΩΤΟΚΟΥΣΕΛΙ-ΝΤΙΝΟΣ ΦΟΥΝΤΗΣ

KASOS... Επιμέλεια - Ενημέρωση Κ. Σκαμαγκούλης (skamas)