ΠΑΛΙΟΥΣ ΑΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕΣ ΤΟ ΝΟΥ ΑΝΑ ΑΝΑ ΤΟΥΣ ΕΙΧΑ...

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΘΩΡΩ ΜΟΥ ΝΕΧΙΤΩΝ' Η ΤΡΙΧΑ.

Χρ. Χριστοφορου



For Information call Fragkiskos Soilis

For Information call Fragkiskos Soilis
kasos4ever@yahoo.com




Wednesday, June 4, 2008

Στον αγαπητό φίλο, Φραγκίσκο Α. Σοΐλη μαζί με τα θερμά μου συγχαρητήρια για την όμορφη δουλειά που κάνει, στέλλω και τις παρακάτω μαντινάδες.

-Φωτογραφια μ’εβαλες τα χρονια που μου νεος ας με βαλλες και πιο ψηλο, να φαινομε ωραιος.

-Φανατικος εισ’ ΑΕΚΖΗΣ, και φιλος εϊκός μου ωσα τη κορδα του βιολιου φαινεται ο λαιμος μου.

-Η αερφη μ’ αριστερα, κι’ ειν μορφοχτενισμενη, θαρω πως πανω σε σκαμνι ειναι ανεβασμενη.

-Με κατι γαρομουλαρα την κλεινεις την αυλαια, και τοπιασα παραπονο που ’μαστε τελευταια...

Νικολαος Β. Παπαγεωργιου Ν.Υ. Τριτη, 3 Ιουνιου 2008

No comments:

Post a Comment

ΠΟΣΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΚΟΙΤΑΞΑΝ

NEA KASOS....Νικήτας Δημ. Καμπούρης,

NEA KASOS....Νικήτας Δημ. Καμπούρης,
Φρεσκα νεα του ΙΕΡΟΥ ΜΑΣ ΒΡΑΧΟΥ

ΜΑΓΑΖΙΝΟ ΤΟ ΚΑΣΙΩΤΟΚΟΥΣΕΛΙ-ΝΤΙΝΟΣ ΦΟΥΝΤΗΣ

KASOS... Επιμέλεια - Ενημέρωση Κ. Σκαμαγκούλης (skamas)